Brisii bir bildiği var ki yazmıs. Kafanıza göre neden bırakıp içmiyorsunuz ? Reçetede yazan şey kafanıza takıldıysa doktorunuza sorun. Gerekli açıklamayı yapar zaten kendisi. Eksikliği de sıkıntı gebelikte. 5 ay oldu doğum yapalı. Hâla kullanıyorum hamileliğimden beri. 6 ay üç demişti doktorum doğumdan sonra da.