Ozlemmisss seni çok iyi anlıyorum ama varya normal doğum hikayelerinin olumsuzluklarıni o kadar çok okudum ki burda sezeryan gerçekten nimet yani iyiki bu zamanda doguruyoruz ,yarin buraya pozitif hikayeni yazacagindan eminim hic korktgum gbi olmadi diyeceksin , 10dk icinde bebisini kucagina verecekler hemde super bisey buu artik o guzel mibicik kiyafetleri giydireceksin🌸😍