Bu bir ayi hep arawdiran biri olarag size belirtileren bahs ede bilirim,,kesinlikle ve kesinlikle reglden sonra daha cok belirti oluyor ,,ama oncedende mide yanmasi bas agrisi kasik agrisi kasikda karincalanma ,,karinda qurldanma oluyor birde regle az kalmis gogusde buyume ve hassasiyet