Mommsy Doktorum cuma günü sezeryana alacak. Hastaneyi aradım oda süsletmek için anlaştıkları firmadan yaptırmazsak artı 250-300 arası fiyat alacağını söyledi. Zaten doğuma odaya 10 bin küsür para vereceğiz böyle bir saçmalık olabilir mi Allah aşkına