Aysegul_my 10 haftalik hamileyim gün icinde sık sık ağrim oluo bazen öksürürken bıcak saplanır gibi oluyo sizdede varmı normalmi bunlar zaten 4 gün once kanamam oldu kontrol altında olan bi hastayım
Gulnara25 Aysegul_my kanamanı bilemiycem ama bu gebeliğimin başından beri bende de sık sık kasılma ve ağrı oluyor, magnezyuma başladım 14 haftalıkken
Gulnara25 Aysegul_my ilk haftalar bende de düşük tehlikesi vardı, 2 ay fitil kullandım. Kanama alanı vardı ama dışarı akmıyordu. Sonra geçti ,19 haftalığım. Bilmiyorum yeniden ola bilir mi
Aysegul_my Ilk hamileliğimde bende erken haftalarda başlamıştim ona demekki böyle agrılarımdan dolayıymış o zaman valla 5 sene önceydi cok hatirlayamıyorum