Beybicik 10+2 hf gebeyim. Son günlerde rahatsız edici bir koku hissediyorum. Daha birkaç saat önce banyo yapmama rağmen yine alıyorum kokuyu 🤢 2 gün önce idrar tahlilim temiz. Fazla miktarda ya da değişik tipte akıntı yok. Böyle bi sorun yaşayan oldu mu?
Ezgikrgz Beybicik bende de oldu hatta devam ediyor doktorum normal olduğunu söyledi rahim kendini temizliyor gayet normal demişti ama rahatsız edici olduğu kesin😌