Yagmurben aynı durumdayız 14. Haftadayız. Zoraki 1 litreyi içebiliyorum, ayran komposto suyuyla telafi etmeye calisiyorum ki ben eskiden gunde 3 litreyi devirirdim ama simdi midem bulanio. Benim şöyle oluyor. Sabah uyanıyorum ya hiç bulantı yok bir tane bulanti metpamid iciyorum bol suyla iste sabah icebiliyorum ama tabi yone tırsıyorum az oturuyorum yatmıyorum hemen. Bir saat bekleyip ac troit ilacımı da bol suyla içiyorum. Sabah iki ilacı yaklaşık yarım litreyle ictimmi ictim. Ne zamanki kahvalti yapiyorum başlıyor bulantım ögleden sonra:( iste diğer tarım litreyi zorluyorum yada ayran iciyorum napim. Simdi hadi neyse de ,ilerde nolcak bilmiyorum. Soda icerdim eskiden ,simdi nerdeeee. Siseye elma tarcin limon koydum bir gun dedim aroması olur hakkaten o gun bir bucugu devirdim ama gecesine kustum. Arrik aromatik sudanmı yoksa kendimi denedim sebze yerken kusuyorum o gün sebze yemiştim ondanmı bilmiorum bida aromatik su yapmadım