Semakaplan Arkadaşlar özel hastane takipliyim, 32den sonra nst ye bağlanıyor sanırım, peki bu nst ücreti muayene içinde mi yoksa ekstra mı oluyor
Tanembebek5 Semakaplan ben muayene ücreti içinde çekiliyorum ama bazı hastahaneler ayrı alıyormuş canım
Semakaplan Çok saçma cidden ya, muayene içinde olmalı kesinlikle, sonuçta doktor gerekli gördüğünde yapılıyor keyfi değil
Bernnnaaaa Semakaplan muayene ücreti dışında ödedim ben hep 120 tl idi yılbaşından önce şimdi zam gelmiştir
Crescent96 Semakaplan valla ben devlet takipliyim 35 den itibaren giriyorum beş kuruş ödemiyorum bide aksine hediye veriyorlar🫢☺️
Filedna Semakaplan benim hastanemde de ayrı alıyorlar bende haftaya giricem , ilk kızımda 70 tl veriyordum şimdi ne kadar olmuş bilmiyorum🙈
momlife_7 Bende özel hastaneye gidiyorum ama ben 35 haftalıkken nstye girdim birdaha da çağırmadılar su gün gel diye suan 37 haftalık olduk mayısın 8inde kontrolüm var çatı muayenesi olunacakmış