Nazliiiii_ valla ben sezeryan yapacam sezeryan istiyorum boy kilodan ziyade normaldeki gibi sancın gelinceye dek açılma oluncaya dek beklemek istemiyorum bide bekleyipte normal olmayıp sezeryana geçenler var o yüzden sezeryan tercih etmeyi düşünüyorum.Allahin izniyle