Gam valla al benden de o kadar ya 3.çocuğuma hamileyim ama bişey bilmiyorum 😂😂 ben normalde ayları 4 hafta, olarak hesaplıyordum önceden şimdi böyle 5 hafta, aylar, günler karışık 😁 ben her ay başı olarak hesaplıyorum öyle gebe kaldım şuan 22 haftalığım ben 6.aya girdim diye hesap ediyorum 🙃