prensleriminannesii canım bak yazacaklarımı rica ederim ciddiye alarak oku. Tıbben hamile kadının bebeğini emzirmesinde hiç bir sakınca yok. Bebeğe faydası yok yalanları geçmişdeki cahil insanların uydurduğu hiçbir kanıtı olmayan bişey yazık yavrunu sakın sütten kesme emzir diğeri doğunca da birlikte emzirirsin sen kendine iyi bak sütün bol olsun o yeter benim yengem ikisini bir emzirdi çocuklarının maşaallahı var sen çevrendekileri aldırma emzirmeye devam et rabbim yardımcın olsun.