Merhaba kızlar 7+2 deyiz kalp sesini de duyduk. Doktor ulturasonda herşey yolunda dedi çok şükür. Ancak ara sıra çok açık rengde kahverengi akıntı oluyor. Doktorum ağrılı ve kırmızı olmadığı sürece korkulacak birşey yok dedi pruloton ve yatak istirahati yapmamı söyledi. Böyle olunca sonradan geciyormu böyle olan oldumu ?