Elitopatra25 Belirli bir yerde biraz bastırınca çok ağrı hissediyorum kızlar sizde de oldumu her yerinde değil sadece göbek deliğinin kenarında ufak bı yerde doktora gidicem ama 12sinde kontrolüm o zamana kadar bu ağrıyla kafayı yiycem birşey olur mu diye 🥺