Melo-fndkc çok geçmiş olsun. Bende sizinkine benzer bir hastalık geçirdim öksürük de vardı bende yaklaşık bir ay olacak ama hâlâ burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı gitmedi. Doktora da gittim antibiyotik verdi ancak çok fazla kullanmadım doğal yollar ile atlatmaya çalıştım. Bol bol kuşburnu ile kaynatılmış ıhlamur, nane limon, meyve, çorba ve sebze yemeği tükettim. Nane limon kaynadıktan sonra bardağa zencefil ve bal ilave ederek içtim o da biraz iyi geldi. Ama sanırım mevsimsel geçişlerden dolayı bir türlü tam anlamıyla geçip gitmiyor bu hastalık. 😏