Ecemirem-06 2 3 kere geçirdim sulcid kullandım kasık ağrısı şikayetiyle gitmiştim bide çok sık lavaboya cıkıyodum az az yapabiliyordum
Patatesanne Üro ile başlayan bir toz kullanmıştım sökmüştü hemen ilk başlarda bendede çok enfeksiyon vardı canım. Hatta ara ara yine oluyor ama yanma vs olmuyor
Patatesanne yagmur_3566 doktorunuzdan pylaseptyl adında hap var onuda isteyebilirsiniz kullanmamda sakınca görmemişti ilk zamanlar. Ve bol su. Ne kadar idrara çıkarsanız o kadar hızlı gidiyor