ezgi95demir Ceren Yaren Burcu gibi isimler artık konulmuyor mu? hep farklı isimler görüyorum ama sanki eski isimler daha güzel değil mi?
Burcumommm ezgi95demir Ya her dönemin modası farklı herhalde biz de bugün eşimle bunu konuştuk. Ama herkesin aynı ismi koyması da sıkıcı ☺️ Siz koyarsanız eski isim de koyulur tabiki ☺️
Burcumommm ezgi95demir Biz Nil Beste düşünüyoruz aklımda bir iki isim daha var ama vazgecemeyeceğiz sanırım alıştık isme eşim müzik öğretmeni Beste istiyordu hep. 🥰