Gebeanne45 ben kafamı karıştırmak istemiyorum canım Allahım izin verirse tıpta doğum yapacam asistanıda çok iyi alanında diye düşünüyorum özellikle depremden beri hep yanında zaten oda doktor olmuş doktoruma dedim siz doğumumda olacakmısınız hiç bişey belli değil dedi Olmasam bile asistanlarımın hepsi başarılı dedi Açıkcası Allaha sığınarak tıpta doğuracam Rabbimde nasip ederse,Şuan özellere gitmem paramıda harcamam Özelde doğum yapan kuzenlerimin ikisi çok rezillik çekti yani Şans kısmet işi