Korkulacak en son şey. Yönlendirmek gibi olmasında ben sezeryan olduğuma çok memnun kaldım gerçi mecburiydi benim ki ama annem bile (2 normal doğum yapmış🤣) iyi ki sezeryan oldun normal in yırtığı çok daha fena demişti. Bünye meselesi ama ben 2. Gün kalktım her işimi de kendim yapabiliyordum şimdi kardeşim 1 hafta oldu doğum yapalı hala ağrısı var. Değişiyor yani korkacak birşey yok.