melike098 çok bilgim yok ama benim eltim taktırdı ama hormonlu spiral taktırdı. Onda adet de olmuyormuşsun. 2 yıldır var sanırım. Su an yüzündeki sivilceler o kadar arttı ki doktor spiralden dolayı vücudun tepki veriyor demiş. Şimdi de sivilce ilacı kullanıyor ağır olan ilaç roaccutane kullanıyor, yani vücudun dengesiyle oynamamak lazım diye düşünüyorum. Sadece spiral olabilir sanırım ama hormonlu spiral böyle yan etkiler yapabiliyor aklında olaun