Merhaba güzel anneler ve güzel anne adayları öncelikle Allah herkesin gönlüne göre tez vakitte sağlıklı gebelikler versin inşallah 🥰
Ben 25 26 nisan da ovülasyon testinde pik gördüm 27 sinde normale döndü 30 nisan gibi göğüs uçlarında hafif sağ göğüsümün sağ tarafında da yine ezik acısı gibi bi acı hissediyorum aralıklarla sol alt kasığım da ağrı ve yine aralıklarla karın bölgemde ağrı hissediyorum ve belim ağrıyor midem de yanma oluyor bu ay ovülasyon takibi hayıt tohumu çayı falan içtim o yüzden ihtimal verebiliyorum sat 11 nisan bat 11 12 mayıs civarı yani adete daha var bu kadar erken belirti olabilir mi ve test yapsam sonuç alabilir miyim sizce ?