Kizlar 4 gune doğum yapcam bugun belim bacaklarım inanilmaz agri yapıyor ara sira bacagimin ust tarafına bıçak saplaniyo.Nadiren de olsa kasiklarim agriyo.Bi kac gundur kendimi cok yordum ayakta kaldım sizce ondan mı yoksa bu belirti doğum mu? Yarın sabah randevum var sizce beklemeli miyim