Daha önce prednol kortizonlu ilaç kullanan var mı? 2 tane düşüğüm var doktorum kan sulandırıcı ile hem tiroit hem de bağışıklık baskılayıcı ilaç verdi. Ama dozu 16×2 mg. Dahiliye doktoruna göre çok fazla. Bu kadarına gerek yok. Kullanan var mı durumlar nasıl gelişti ?