Merhaba arkadaşlar 30 mart 29 haftalık doğum yapmıştım kızım 1 aydır kuvezde cok sukur hıc bır sıkıntısı yoktu kendısı nefes alıyordu 1 aydır ama bugun gıttım ve solunum sıkıntısı yasamıs bırden tupe baglamışlar entube edılmıs hemsıresı kan alındı kandan sonra solunum sıkıntısı yasadıgını soyledı kan sonuclarına gore enfeksıyon kapmış antıbıyotık baslanmıs 1 aydır solunumunda sıkıntı yasamadık sımdı o sekılde olunca baya kotu olduk ve korkuyoruz orda bır anne ıle konustuk bızımde 3 kere oldu kucuk oldukları için olabılıyor korkma bol bol dua et dedi 😭😭 lütfen dualarını eksık etmeyın liya bebe için 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😰😰😰