Benim ebem 6mayisda gel seker yuklemesi yapcaz dedi ben bildigim kadariyla şeker yuklemesi 24-28haftalarda yapilmiyormu? Bilgisi olanlar yaza bilirmi 6 mayista ben daha 20haftalik olcam glukoz 1gun onceden gece 10dan sonra hicbirsey yemiceksin dedi sabah 9da örneğin glukozu ictinse 10da gel dedi