Hizligonzales happy-5 adet tarihinizi baz alarak 7.haftanizda falan gidebilirsiniz bence kese ve kalp atisinida gormus olursunuz
Deletedmom_103 happy-5 sürekli gel git yapmak istemiyosanız 6 veya 7de kesin kalp atışıyla beraber keseyide görürsünüz. Sağlıkla kucağınıza alın 🌺
EbrKzlky happy-5 4.haftaya doğru öğrenmiştim ama herşeyi görebilmek için 6.haftanın geçmesini bekledim. Gittiğimde kese bebek kalp atışı hepsini gördüm😍 Öncesinde gidip stres olmak istemedim gözükmesse vs gibii
happy-5 EbrKzlky Deletedmom_103 Sila66 Hizligonzales Hepinize teşekkür ederim. Geç kalmak istemiyorum aslında vitamin takviye için ama dediğiniz gibi erken gidince de kese görünmemesi durumu var
Gamze_cnky happy-5 folik asit alabilirsin eczaneden zaten devlet karşılamıyor doktora gitmeden yapacağın tek şey o😊