Kızlar merhaba kafama takılan bişey var ben 8 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışlarını 6 haftalıkken alttan ultrason ile duyduk ama çok yavaştı doktor küçük olduğu için dedi büyüdükçe güçlenir dedi ama ben o günden beri kafamda bi soru işareti kaldı bilirsiniz karşıdan konuşmak kolay olur bi kaç tanıdık yavaşsa durabilir tarzında konuşmalar yapıldı sizce bi özele gözükmeli miyim fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻🌸