Birbebetoannesi Eveeet hanımlar oğlumun emzikle artık vedalaşma zamanı geldi. Uyku eğitiminde verirken kararlıydım. Başarmıştık şükürler olsun. Şimdi de emziği bıraktırmaya niyet ettim :) Önerinize ihtiyacım var. 🤗
Efnanefnan Birbebetoannesi ben ucunun uzerinden kestim bozulmus bu falan diyerek biraktirdik zaten rahatsiz etti ucu kesik olunca kendi unutmaya baslasi
neanladinyurdagull Efnanefnan bende aynı şeyi yaşadım oğlum kendi kopardı ucunu aa dedim bu kopmuş artık ememezsin vs sonra kendi istemedi zaten 2-3 gün aradı sonra sormadı bile hiç
Deletedmom_43 Birbebetoannesi Tam o zamanlarda kızıma bıraktırdım. Şuan 2.5 yaşında yaklaşık 2 ayda tamamen unuttu diyebilirim. İlkten çok istedi ağladı ama artık büyüdün kızım bırakalım diye diye birden komple bıraktım. Gece uykusu falan hiç vermedim. Sallayarak ve pışpışlayarak avuttum.
Birbebetoannesi nilsmomy internette araştırdım fazla bir bilgi yok, kimisi direkt bıraktır diyor kimisi zamana yayarak. Tam net bir bilgi yok. Öyle deneyim ilk işimiz. Teşekkürler 🌷
nilsmomy Birbebetoannesi ya da sevmediği bir şeyi ucuna sürebilirsiniz. Mesela sarımsak falan tadı geçecek şekilde🫠 kendi tiksiniz belki