Renata daha yeni başladın dur hele 😀 canım benim aynen ilk 3-4 ay oluyormuş benim 4.aydayım hafifledi. Yağlı yemeklerden VS uzak dur hafif şeyler ye. Mesela yoğurt, meyve, bol su, sevdiğin çorba az yağlı biraz dişini sıkacaksın. Tansiyon sorunun yoksa çubuk kraker elma mesela ara öğünlerde. Böyle böyle zaman geçer. Tavuk mesela haşlama yeme sadece tuzla hafif at fırına, kırmızı eti köfte olarak yemeğe çalış. Yani yemeklerin en kokusuz sade hali ile dene.Kendini aç bırakma, yaz geliyor sebzeler çıktı mesela yeşil fasülye böyle salçasız hafif soğanla az yağla kavur mesela yoğurtla tüket hatta ben yoğurdun içine nane atardım hafif sulandırdım, her şeyi yiyemedim diye üzülme, bu aylarda normal.