Portakalli_kek1 14+6 haftalığım hala geçmeyen bulantı ve kusmalar var bide iştahım hiç yok bir şey yemeye bu aylarda geçiyor diyorlardı ne zaman geçecek 😢
Zeynepikranur Portakalli_kek1 bende senin gibiydim ilk zamanlar 20 ci haaftadan sonra doktorumun tavsiyesiyle prilam kullandım günde iki kere gece olmak üzere düzenli kullandım şimdi üstünden 1 ay geçti çok şükür bulantım kalmadı tavsiyem doktora gitmen sana uygun ilaç verecektir
Moom16 Portakalli_kek1 yapmaaa 14.haftayı bekliyorum bir umut. 12+3 deyim hafiflemeye başlamıştı ıkı gündür aşırı bulantı kusma 🤮 bakalım bekliyorum 14 de bitecek inanıyorum 🥹 bu arada her gece uyumadan iki tane pirilam içiyorum
Zeynepikranur Zeynepikranur mide bulantın geçince istahinda yerine gelecektir eminim dediğim gibi doktoruna gitmeni öneririm cnm
Portakalli_kek1 Moom16 bende o haftada geçer diyodum ama kimisinde geçiyormuş benim bünye zayıf galiba😂🥹