İyi akşamlar kızlar size bir sorum olacaktı
Ben en son 30 Mart da adet oldum nisan ayının 26 sında olmam gerekiyordu olmadım her ay düzenlidir yani en fazla 2gün geçer oda çat pat bu ay hala olmadım bugün 6.gün geçti 4.günde kan testi verdim ama 1.20 çıktı olsa çıkarmıydı yoksa geç döllenme olabilir mi? Benim gibi olup sonradan kanı yükselen bu şekilde yaşayan oldu mu bir yardımcı olur musunuz🌸