Naznaz123 ilk hafta pıhtı pıhtı ve parça şeklinde kanamalar oluyor ped yetersiz kalır diye düşünüyorum. Ben hasta bezi ve depend kullandım ilk gebeliğimde.
Depend dikişlerdeki bant çıkana kadar kullandım. Bant çıktıktan sonra kullanamadım dikişlere değiyor çok canım yanıyordu o nedenle hasta beziyle devam ettim.
Hasta bezi almanızı öneririm Zaten hastaneye yatışınız yapıldığında da istiyorlar sizden.