Kızlar 10+3 teyim 8. haftadan itibaren bir mide bulantım var anlatamam özellikle akşam 20′den itibaren bir başlıyor mutlaka kusmayla bitiyor artık yoruldum kraker leblebi her şeyi denedim su içmek bile kusturuyor herkes 12. haftadan sonra gececek diyor gecer mi sizlerin nasıldı rica ediyorum destek olun eşimde asker evde olmuyor evde tek oldukca bu durum beni mahvetti 😔