Beggg Bugün 14. Haftalık olduk 2. Trimestera da giriş yaptık🧚🏼♀️ Yarın kontrol var bakalım cinsiyeti de öğrenebilecek miyiz🤩 bizim doktor garantici olduğu için sanki olmaz gibi geliyor ama bakalım✨ Siz de durumlar nasıl🕊
Esrayunus Beggg çikolata yiyip git hareketli olur gösterir ❤️❤️🥲 ben de çok merak ediyorum henüz 11’deyim
Kadersilingar61 Bizde bugun tam 14 haftalik olduk benfe gecen gittim ikili taramam vardu doktor erkege benziyor dedi bakalim hayrlisyla saglikli olsublar yeterki
kubrayilmaz35 Haftada muayeneden 10 dk önce cikolata yedim ultrasonda göstermiş kendini direkt erkek dediler ,19. Haftada tekrar sordum doğruymuş net erkek 🐣
berryy21 Beggg ben de 13+4 teyim ayy hadi bakalım söylerse yaz ben geçen hafta gittim bana 2 hafta sonra gel dedi bizimki de garantici bu sefer giderken bi çikolata yiycem 🥰
Beggg berryy21 bize 11 haftayken yorum bile yapmadı eşim sorunca erken olduğunu söyledi bakalım yarın yorum yapacak mııı🤩🤩
himne_ Beggg bana hiç zaman geçmiyo bi an önce cinsiyeti öğrenelim istiyorum karnım büyüsün doğsun istiyorum çok sabırsızım çok🥲
acakir himne_ bana daaa :) 13. Haftada ogrendik biz kiz oldugunu. Suan 14+4 deyim kiz oldugu kesinlesti 🙏🙏🙏 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️❤️❤️