Herkese merhaba;
24+5’teyiz. Ama sanki ilk dönemlere geri döndüm. İşteyken sorunum yok ama eve geldiğim gibi elim ayağım titriyor midem bulanıo nabzım yükselio. Kan değerim düşük biraz bugün öğrendim ama ben her böyle hissettiğimde anksiyete krizlerine giriyorum. Erken mi doğurucam vs ( rahim uzunluğu kısalması mevcut ) sürekli ağlama hali üzerine bir de böyle elden ayaktan düşünce daha da kötü oluyorum.
Acaba kan değerlerimden mi oluyor bu durum yoksa psikolojik mi çözemiyorum :( HGB si düşük olanlar tavsiyeleriniz var mıdır