Bayan_melek ben şeker yüklemesine gittiğimde doktor kusma kusarsan yeniden yapmak zorunda kalırız yat dinlen ayakta durma dedi ilacı içtim 1 saat sonra geldim midem bulanıyordu artık doktora dedim o da bana öncelik tanıdı kusmadan alalım kanı kusarsa baştan yapmak zorunda kalırız dedi 1 saat geçtiği halde kusacağım dediğim an aldı kanı tekrar yapma diye tokluk şekerini de ben sanıyordum ki açken alacaklar içecek içecem sonra karnımı doyuracağım tekrar kan alacaklar ama o öyle değilmiş 😂😂 aç karnına içiyormuşsun gidiyormuşsun 1 saat sonra gelip tekrar kan verdiğinde o tokluk oluyormuş ayyy bilmemek çok kötü 😂😂