-Bal123- Ecemakkuzu doğum yapan bir kaç tane tanıdığım var hepsi çok memnun bı daha olsun bı daha orda yaparız diyorlar inşallah bende memnun kalırım. Bir kere hastane çok temiz ve doktorlar ilgililer
Didemdidemm Ben etlige gidiyorum muaneye. Riskli gebelik olduğu için etlige yönlendirdiler . Doktorlar gerçekten iyi ve ilgileniyorlar ama doğum için nasıl olur bilmiyorum 😥