MMucizemibeklerkenn Benim 20liğim 2.trimesterda apse yaptı, antibiyotik kullandım,apse dağılınca çektirmek istedim. Dişçim kadın doğum doktorumdan imzalı kağıt ile izin almam gerektiğini söyledi. Doktoruma söylediğimde ben asla izin vermiyorum,bu yüzden düşük yaşayanlar oldu, doğuma kadar sabredeceksin dedi.. Bende öyle yapıyorum.Çektirmedim,inşallah tekrar apse yaşamam..Çektirenler de var ama ben riske atmak istemedim açıkçası