SaHil_Hayat 2900 doğdu maalesef 13 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısından dolayı. Erken doğum için hiçbir belirtim yada tehlikem yoktu banada süpriz oldu. Hatta 2 gün önce kontroldeydim doktor hiçbir şey söylemedi. Nedeni bana stresten gibi geliyor canım bazı şeylere kafamı takmıştım ondan olabilir başka sebep yoktu çünkü 😊