Ben teheetol cr 200 kullanıyorum gebelik önceside onu kullanıyordum günde yarım tablet alıyorum. 4 ay bitt hamileliğimin. 3 aydır hiç bişe olmadı bugün 2 kez çok kısa süreli geçirdimde ondan korktum. Doktora gittiğimde de eeg temiz çıkıyor . İleri boyutta değilim ama hamilelikte artacak mı acaba