turkuaz_ Kızlar bugun elimi karnıma koydum böyle bazen koyuyorum hareket eder diye değilde huzurlu oluyorum. Neyse koymuşım tlf la uğraşıyorum pıt pıt bişeyler oldu göbeğimin yan tarafında acaba hissedilirmi yoksa kalp atışımı falanmı hissettım
Kubra_05 Ufak hareketlerini hissedebilirsiniz genelde hıçkırık diyorlar ama bende 14 15 de hissetmiştim ilk olarak 🌸
UmmNasuh femme benim şuan üçüncü gebeliğim 8. Haftada hissedilir mi böyle kasık bölgemde karıncalanma gibi sanki kıpırdadigini hissediyorum emin olamıyorum bebeğim mı yoksa başka bişeyden dolayimi
minikmucizeemaak UmmNasuh benimde 7+6 ilk ama 8. Haftada bebek zaten küçücük hissetmek imkansız diye düşünüyorum
turkuaz_ Bilinmiyor_25 yok kız bağırsak hareketi baika oluyor bu sanki içerden parmağımız kadar bişey ittiriyor gibi
ozi086 turkuaz_ ilk oğlumu 12 haftalık hissetmiştim doktor inanmamıştı bunu da tam 12 haftalık hissettim bunun doktoru da inanmadı 😁 ama tam da dediğin gibi pıt pıt kalp atışı gibi hissettim