Glsmdzn Merhaba transferimin 10. Günü beta hcg testim 25.36 çıktı hiç bir belirtim yok hala içim bi garip beşinci gün sekizinci gün yazdığımda bana destek çıkan tüm arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum ☺️🥰
Tupbebegimm1 Glsmdzn hayırlı sağlıklı sıhhatli bi gebelik olsun canım 🤗🤗🙏🏻🙏🏻 Kaçıncı gün test yapmanı istemişlerdi
Glsmdzn Tupbebegimm1 canım çok sağ sen de bana cevap verenlerdensin şimdi hatırladım allah razı olsun o zaman baya iyi gelmişti dediklerin
Glsmdzn 10. Gün istedi doktorum 10.gün yaptır diyesi bende yaptırdım sonuç böyle çıktı inşaAllah güzel Hamilelik geçiririm bi çok arkadaş yardımcı çıktı bana çok sağ olsunlar
Tupbebegimm1 Glsmdzn tüp bebek yaptıranın halinden tüp bebek yaptıran anlar😂😂 çok şükür 14. Haftaya girdik. Zaman hiç geçmedi en başından ısın içinde olunca sanırım.
Glsmdzn Oznr sizde bana çok yardımcı olmuştunuz çok sağ olun İnan’ın o kadar iyi gelmişti ki allah razı olsun
Leylanuray Benimde tup bebek, sukur rabbime 4 gun oldu ogreneli hamisimm 7 yilin sonunda rabbim dogurup buyutmeyi hayirli sagliklica nasip etsin cumlemize💕