Kubrak5 10lu hastane çıkışı aldım bir tane. 3 tane 5li 0-3 ay hastane çıkışı aldım. 3tane 0-3ay tulum aldım. 0-3 ay kısa, uzun, sıfır kol zıbın aldım. Patikli patiksiz alt aldım. İkili takımlarda 3-6 ay 6-9 ay tercih ettim genelde yeni doğan herkes az al dedi bunlar aldım bende