Bademkiz 2. Dogumumu yaptım 11 gün önce goguslerime ne surduysem fayda etmedi ilki dogumumda kullandigim bir krem vardi o iyi gelmişti ilkinde ama ikincide oda işe yaramadı eşim lokman hekimden sarı kantaron yağı aldi iki gündür biraz o rahatlatti mutlaka hamileyken bisey kullan canım ben son bir iki hafta kullandim ise yaramadı ne kadar erken kullanirsan o kadar iyi cunku göğüs yarası felâket bisey