Merhabalar, ikili teste gitmiştik doktor her şey yolunda gözüküyor dedi fakat bebeğin son adet tarihime göre büyük olduğunu o yüzden de adet tarihim 31 ocakken bunu 27 ocağa çekeceğini söyledi. Kendi kafasına göre böyle değiştirmesi normal mi ? Aranızda başına böyle bir şey gelen var mı ? Kullandığım uygulamarda adet tarihimi ben de güncellemeli miyim çünkü hafta takibi doktorda farklı bende farklı gözükecek bundan sonra. Kafam karıştı neden büyük olur ki bebek, nedenleri nedir?