beyzacmvrc Der07 32+2 de 2100 gramdık bugün 33+2 olduk , 😊🤰 1 hafta önde demişti bana. Çok iri bı bebek değil ama zayıf da değil hiraz daha kilolu olsa normal doğum zor olur zaten demişti. Seninkide galiba 1 hafta önde
Der07 beyzacmvrc Acaba normal dogum yapabilcekmiyiz.. evet 1 hafta onde olmali bana iri bebek diye adlandirdi direk.. bende 4 bucuk kilo dogmusum bana cekcek galiba 😁
Lilyumfokimum 34+4’de 2.450 dedi bilmiyorumki bende normal sınırda sanırım ama zayıfmı acaba diye de düşünüyorum
beyzacmvrc Der07 4 u bulmaz bence 😊 3800 u gecince sezeryan diyolar zaten çok yırtık oluyomus falan diyolar Bı arkadasim 5 kg doğurdu normal doğum 😅
Zln2152 Der07 inşallah kuzu en son doktor doğuma kadar 2500 anca olur diyince öyle kafama taktım yarın kontrol var bakalım ne diyecek