birannis_ Tontonlar ben 2 li ve 4 lü yaptırdım ama sonra 4 lüyü yaptırdığıma pişman oldum bence 2 li tarama testi sonucu iyiyse sadece detaylı ultrason yaptırın benim biraz 4 lü karambole geldi öyle yaptırdım yoksa yaptırmıcaktım