Moruk07 Bu markayı almayı düşünüyorum kullanan var mı ? Önerisi olan ? Tavsiye eden ? Olumlu olumsuz tecrüblerinizi beklerim teeşkkürler…
sevenanne Moruk07 Ben roborock s6 pure kullanıyorum. 3 yıl olacak bir sıkıntım yok memnunum. Çevremdeki çoğu kişide de aynı marka var. Hiç sıkıntı duymadım.