tazeanne_20 Kades1234yasn adet sancısı gibi sancılarım var bazen çok şiddetli bazen çok hafif,38+4 beklemedeyim
Kades1234yasn 68selda06 38+2 de bn bu akşam belime ağrı geldi saniyelik gitti hemen darısı benim başıma ve tüm doğurmak isteyenl annelerin başına olsun inşallah🤗🥳
Kades1234yasn 68selda06 Bnde doğurmak için her gün yurumem lazım yalancı sancı var ne zaman gerçeğe döner bilemiyorum 🥴
Kades1234yasn Bebekler ne zaman doğmak isterse artık diyeyim sağlıklı sıhhatli Bir şekilde kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤗