Selcandnya 17gün önce sezaryen oldum, kesinlikle depend çok kullanışlı, hasta bezi çok kocaman büyük ve rahatsız, wc içinde depend külot gibi olduğu için çok rahat oldu, ben 2tane önden düğmeli pijama takımı aldım, 1gece kaldım hastanede normalde 2geceydi ben kendimi iyi hissettiğim için izin alarak çıktım evimde daha rahattım