Arkadaşlar merhaba 35 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı Nst çektirdim ve sancılarım olduğunu söyledi hemşire fakat doktor iyi demiş daha önce bu durumu yaşayan var mı acaba ? Kilosu da çok yavaş ilerliyor 35 haftalığız fakat 2450 gr kilomuz